I forbindelse med Royal Run vil en del veje i bymidten fra Gl. Banegårdsvej /Viaduktvej og vestpå mod Den gamle Lillebæltsbro være spærret. Samtidig vil Den gamle Lillebæltsbro være spærret noget af dagen. Vi anbefaler derfor, at du kommer fra østsiden. Fra Den nye Lillebæltsbro er der frie veje til de anviste parkeringsområder.
Se kortet over spærrede veje øverst på siden.
Vi gør os umage for at påvirke trafikken mindst muligt og spærrer kun veje og strækninger i den tid, det er nødvendigt. Samtidig åbner vi løbende op igen, så snart det er muligt.
For at mindske trafik og trængsel anbefaler vi, at du:
- Cykler eller går til startområdet, hvis du bor tæt på
- Ankommer med offentlig transport. Fra togstationen og til startstregen er der en kort gåtur på ca. 10 minutter
- Gør en indsats for at fylde bilen op. Det er både godt for trafikafviklingen og miljøet.